از آنجا که انسانی متعهد و مؤمن به اصول انقلاب بود تحصیل در دانشگاه مانع حضور او در جبهه های نبرد حق علیه باطل نشد.

در چندین عملیات از جمله نصر یک, کربلای چهار و پنج والفجر هشت به عنوان پیک مخصوص گردان شرکت کرد و در مجموع به مدت سی و چهار ماه در لشکر شهدا به خدمت در واحد های عملیاتی مشغول بود.

این شهید عالی مقام در بیست و هفتم فروردین سال 66 در عملیات نصر یک در منطقه سلیمانیه عراق به شدت مجروح شد و به فیض عظمای شهادت نایل آمد. پس از هشت سال پیکر مطهر این شهید والامقام را به زادگاهش بیرجند منتقل نمودند و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

فرازی از وصیت نامه شهید :

ـ ای مردم مسلمان ایران از شما می خواهم که دین خدا را یاری کنید, برای احیای اسلام و احکام قرآن بپا خیزید, قدر امام بزرگوارمان را بدانید و گوش به فرمانش باشید پشتیبان ولایت فقیه باشید و حضور در صحنه انقلاب اسلامی را حفظ کنید. دل به دنیا و آرزوهای دنیوی نداشته باشید.

ـ شما ای دوستان و برادران پایگاه شهید چمران بیش از پیش با هم مهربان باشید و بر هواهای نفسانی غالب آیید و جهاد اکبر را فراموش نکنید, شما آینده سازان این مملکت هستید و بایستی بیشتر از هر قشری در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی قدم بردارید اوقات فراغت خود را صرف خدمت به اسلام و جامعه اسلامی نمایید. با گامهای استوار و عزمی راسخ جنگ را تا رفع فتنه در عالم ادامه دهید. به نماز جماعت اهمیت دهید و مسجد را خانه دوم خود بدانید.

ـ پدر بزرگوارم از این که نتوانستم فرزند خوبی برای شما باشم و شما را بسیار رنج دادم مرا ببخشید و حلالم کنید بدانید که من امانتی نزد شما بودم و شما این امانت را به صاحبش پس دادید. از شما می خواهم در شهادتم گریه نکنید بر مظلومیت امام حسین«ع» و مصائب کربلا گریه کنید.

ـ خواهرانم و برادرانم برای رضای خدا کار کنید و به نماز و احکام اسلامی اهمیت بیشتری بدهید.

ـ خواهرانم درس زندگی را از بزرگ بانوی جهان حضرت فاطمه زهراء «س» بیاموزید و با حجاب خود پاسدار خون شهدا باشید.