بیرجندرسا-فرماندار درمیان از استقرار 80 صندوق اخذ رأی در این شهرستان خبر داد و گفت: بازارچه مرزی درمیان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس،محمد بشیری‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان درمیان با تأکید بر راه‌اندازی مجدد بازارچه مرزی میل 73 شهرستان، اظهار داشت: بازارچه مرزی شهرستان یکی از قطب‌های اصلی اشتغال شهرستان است که با پیگیری‌های انجام شده به‌زودی شاهد بازگشایی این بازارچه خواهیم بود.

وی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ضامن امنیت اقتصادی جامعه دانست و افزود: صرفه‌جویی، استفاده بهینه از منابع موجود در ایجاد اشتغال از مصادیق اصلی اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار درمیان راه‌اندازی مجدد کارخانه قند قهستان را در تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: با وجود خشکسالی‌های اخیر با استفاده از امکانات موجود شکر خام در این کارخانه فرآوری شده و به کشورهای همسایه صادر می‌شود.

بشیری‌زاده بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تأکید کرد و ادامه داد: اجرای پروژه‌های نیمه تمام می‌تواند نقش به‌سزایی در افزایش اشتغالزایی و توسعه شهرستان داشته باشد.

وی از استقرار کاروان نوآوران سلامت در شهرستان درمیان خبر داد و تصریح کرد: با همکاری بنیاد خیریه نوآوران سلامت این تیم پزشکی که خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی را به صورت رایگان ارائه می‌دهد قرار است در سال آینده در شهر قهستان به مدت 55 روز استقرار یابد و خدمات پزشکی رایگان به همه اقشار جامعه در شهرستان ارائه کند.

فرماندار درمیان همچنین پروژه جاده اسدیه به بیرجند را یکی از طرح‌های مهم عمرانی شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: این پروژه به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و تا پایان امسال عملیات زیرسازی و آماده‌سازی آن به طول 14 کیلومتر به پایان می‌رسد.

بشیری‌زاده اضافه کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه یک حماسه بزرگ است که نشان‌دهنده پای کار بودن مردم در تمام عرصه‌های سیاسی است.

وی تأکید کرد: وحدت و همدلی در شهرستان درمیان زبانزد عام و خاص بوده و همین سبب نمایش قدرتمند آنان در 22 بهمن شد.

فرماندار درمیان از استقرار 80 صندوق اخذ رأی در شهرستان درمیان خبر داد و افزود: 40 صندوق مربوط به مجلس خبرگان رهبری و 40 صندوق مربوط به مجلس شورای اسلامی بوده که 10 شعبه در مناطق شهری پیش‌بینی شده است.

بشیری‌زاده شرکت در انتخابات را یک وظیفه دینی و انقلابی برشمرد و تأکید کرد: همه ما وظیفه اجرای خوب انتخابات در کشور را داریم و بی‌طرفی مسئولان در انتخابات باعث دلگرمی و اعتماد بیشتر مردم به نظام خواهد بود.

وی قانون را فصل‌الخطاب همه دانست و خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم در چهارچوب اختیاراتی که در آن قرار داریم حرکت کنیم و هر نماینده‌ای که وارد مجلس می‌شود منتخب مردم است.