۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

گندم درو در نوفرست

  • ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • مهدی نوفرستی
    • جمعه ۳۱ خرداد ۹۲

    شور انتخابات در روستای نوفرست

    -Preparation-before-election19-Preparation-before-election20-Preparation-before-election21-Preparation-before-election22-Preparation-before-election23 -Preparation-before-election25-Preparation-before-election26-Preparation-before-election27-Preparation-before-election28-Preparation-before-election29-Preparation-before-election30-Preparation-before-election31-Preparation-before-election32-Preparation-before-election33-Preparation-before-election34-Preparation-before-election35-Preparation-before-election36-Preparation-before-election37

    -Preparation-before-election24


  • ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • مهدی نوفرستی
    • چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۲

    پیام تبریک آقای احمد بشیری زاده بمناسبت حماسه سیاسی 24 خرداد

    بسم الله الرحمن الرحیم

    اینک که با حماسه ای دیگر در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگ زرینی به صفحات پربار و درخشان انقلاب اسلامی افزوده شد؛ جای دارد بزرگ ترین تبریک های خود را به خلق کنندگان واقعی این حماسه، مردم غیور ایران و به ویژه مردم شهیدپرور روستای عزیز نوفرست که باری دیگر دشمنان را ناامید کردند تقدیم دارد و از مردم گرامی و اعضا هیات های اجرایی، هیات های نظارت و ناظرین شورای نگهبان که تمام تلاش خودرا در برگزاری انتخاباتی سالم به کار گرفتند تقدیم نمایم.

    امید است اکنون که مردم شریف و غیور رسالت سنگین خود را همچون گذشته به شایستگی به سرانجام مقصود رساندند، منتخبین مردم با تمسک به قانون اساسی و فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در صدد خدمت به مردم شریف برآیند چرا که اکنون منتخبین نمایندگان همه مردم هستند.

    بدینوسیله به برادران محترم آقایان محمدعلی نوفرستی، علیرضا نوفرستی و حسین نوفرستی منتخب مردم عزیز نوفرست، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روز افزون را در ظل سایه توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم(عج) برای شما بزرگواران مسئلت می نمایم.

    و در پایان بنده به نوبه خود از حمایت های بی دریغ کلیه مردم فهیم و شریف نوفرست در دوران مسئولیت دهیاری و امور روستا تشکر و قدر دانی می نمایم.

     احمد بشیری زاده

    25/3/1392

    ===========
    باسلام وعرض تبریک به منتخبین محترم روستا معتقدم پس از پایان یک رقابت دوران رفاقت و همکاری مهمترین بخش از موفقیت ورسیدن به اهداف و برنامه ها می باشد لذا اینجانب ضمن تبریک مجدد همکاری صمیمانه ام را با منتخبین مردم اعلام میدارم.
    حمیدرضا قیطاسی
    25/3/1392

  • ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • مهدی نوفرستی
    • چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۲

    اعزام تیم والیبال امید بانوان استان به مسابقات قهرمانی کشور

     تیم والیبال امید بانوان استان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور که از 28 خرداد لغایت 2 تیرماه برگزار می شود عازم استان گلستان شد . به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مهلا غزنوی ، شقایق لاله ،مرضیه پیروز، فاطمه ابراهیمی رومنجان، فاطمه سبزواری، مریم ولایتی نسب، محبوبه قشقایی،ناهید نوفرستی،افسانه چرم پیشه، نرگس حسن زاده و مهسا کدخدا به مربیگری زهرا محمد زاده در این دوره از رقابت ها حضور دارند .

  • ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • مهدی نوفرستی
    • سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۲

    انتخابات مظهر حماسه سیاسی است


    وی با اشاره به اینکه حضور مردم پیام منفی را برای دشمنان در بردارد گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات علاوه بر خلق حماسه سیاسی، کشور را در مقابل توطئه های دشمنان مقاومتر خواهند کرد.
    وی با تاکید بر اینکه جریانهای سیاسی باید اخلاق انتخابات را رعایت کنند افزود: نامزدها نباید با تخریب رقبای خود به جلب آرای مردم بپردازند زیرا این موضوع دور از اخلاق اسلامی است.
    نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای ریاست جمهوری باید قانون را معیار قرار داده و در عمل به آن اعتقاد داشته باشند.
    حجت الاسلام عبادی اظهار داشت: نامزدها باید در صحنه تبلیغات انتخاباتی برنامه های خود را ارائه دهند و از وعده های توخالی به مردم بپرهیزند.
    وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید با مردم صمیمی باشد و از تملق گویی نیز دوری کند، ایستادگی در برابر استکبار و امین بودن را از دیگر ویژگیهای ضروری رئیس جمهور ذکر کرد۶۶۵/۱۱۰
  • ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • مهدی نوفرستی
    • شنبه ۱۸ خرداد ۹۲

    عید مبعث مبارک باد

    عید مبعث مبارک باد

    روزمَبْعَثبر پایهٔ باورهای اسلامی، روزی است که محمد، پیامبر اسلام، به درجه پیامبری برگزیده شد. مسلمانان معنقدند او در غار حرا، توسط  جبرئیل و از سوی خدا به پیامبری نایل آمد و مأمور شد که چند خدا پرستی و بت پرستی را از زمین بردارد و خداپرستی را رواج دهد و پیام وحی را به مردم برساند. محمد در این زمان چهل سال داشت و در مکه زندگی می‌کرد.

  • ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • مهدی نوفرستی
    • پنجشنبه ۱۶ خرداد ۹۲

    چندی از سخنان امام خمینی (ره)


     

    **************

     

    ملت ایران

    امام خمینی (ره)

    امید دارم ملت های اسلامی وملت بزرگ ایران با یک تحرک فرهنگی گسترده بتوانند مسلمانان را از فقر وتنگنای علمی در آورند.

     

    ********************

     

    ایران پیشرفته

    امام خمینی (ره)

    من امیدوارم به یُمن برکات حضرت صاحب سلام الله علیه وروحی فداه ، این کشور ، کشور پیشرفته ای بشود :

    از حیث اخلاق ، از حیث دیانت،از حیث معنویات ، واز حیث همه چیزها ،مادیات وهمه چیز .

     

    ********************

     

    اعتماد به نفس ونشاط

    امام خمینی (ره)

    شما خودتان جوانهایی هستید که میتوانید همه کارها را انجام بدهید .مخترعین ما میتوانند در سطح بالا اختراع
    بکنند ، مبتکرین ما میتوانند در سطح بالا ابتکار بکنند ، به شرط اینکه اعتماد به نفس خودشان داشته باشند .

     

    ********************

     

    علم وعمل

    امام خمینی (ره)

    علم همراه تهذیبِ نفس است که انسان را به مقام انسانیت می رساند .هم در علم کوشا باشید وهم در عمل وهم در تهذیب اخلاق .

     

    ********************

     

    اوج علمی

    امام خمینی (ره)

    من به همه مسئولین ودست اندرکاران سفارش میکنم که به هر شکل ممکن وسایل ارتقاء اخلاقی واعتقادی وعلمی وهنری جوانان را فراهم سازید وآنان را تا مرز رسیدن به ارزشها ونو اوری ها همراهی کنید .

     

    ********************

     

    تلاش وتقوی

    امام خمینی (ره)

    در علم وتقوا کوشش کنید که علم به هیچ کس انحصار ندارد .علم مال همه است .تقوا مال همه است .وکوشش برای رسیدن به علم وتقوا وظیفه همه ماست وهمه شماست.

     

  • ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • مهدی نوفرستی
    • سه شنبه ۱۴ خرداد ۹۲

    مصاحبه با رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات خراسان جنوبی (02)

    مهمترین محورهای گفتگوی ابوالفضل نوفرستی با «نسیم» به شرح زیر است:

    -در انتخابات پیش‌رو باید از مباحثی چون دروغ و جوسازی‌های این چنینی به جد جلوگیری شود تا این انتخابات در یک فضای سالم و کاملا باشکوه برگزار شود.
    -مهمترین نقشی که امروز نه تنها بسیج بلکه همه دلسوزان انقلاب و نظام باید به آن توجه کنند حضور حداکثری در انتخابات است.
    -بحث جناح‌های سیاسی جزء مسائل فرعی انتخابات است که در آن اختلاف نظر فراوان است.
    -ملت ایران نشان داده‌اند که در جایی که مسائل اصلی نظام مطرح است از جان و دل مایه می‌گذارند.
    -در جمهوری اسلامی ایران مردم برای تشکیل حکومت با تقدیم هزاران شهید هزینه کرده‌اند لذا این مردم با حفظ اصول برای از بین بردن فتنه‌ها آماده هستند.
    -اصل فتنه در خارج از کشور ساماندهی و برنامه‌ریزی می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که دشمنان در انتخابات پیش‌رو هم به دنبال توطئه باشند و آرامش فضای انتخابات را برهم بزنند، تا کاری کنند که مردم حضور کمرنگی در انتخابات داشته باشند.
    -همت کاندیداها در انتخابات پیش‌رو باید بر حفظ عزت و حرکت کشور و در جهت اهداف انقلاب باشد و افرادی باید سر کار بیایند که همت آنها به منجر به اقتدار بیش از گذشته ایران اسلامی در منطقه باشد.
    -مردم ایران مردمی هستند که به موقع وظیفه‌شناسی را به نحو بسیار خوبی انجام داده‌اند و در حال حاضر هم شکی نیست که مردم انتخابات را از خیلی از دیگران بهتر تشخیص می‌دهند.
    -در این راستا رسانه‌ها نیز باید با نقش آفرینی وظیفه خودشان را به درستی انجام دهند و با همکاری مردم در روز برگزاری انتخابات حماسه‌ای را به نفع نظام و انقلاب، شهداء و ارزش‌های اسلامی رقم بزنند.
    -مردم خراسان جنوبی تاکنون در عرصه‌های مختلف و سرنوشت‌ساز حضور منسجم و حداکثری داشته‌اند و در صحنه انتخابات همواره از جمله استان‌های برتر بوده‌اند و با توجه به انتظاری که از این مردم فهیم و آگاه هست باید در صحنه انتخابات پیش‌رو در این سال حماسه‌ای را که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است در خراسان جنوبی خلق کنند.
  • ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • مهدی نوفرستی
    • سه شنبه ۱۴ خرداد ۹۲

    مصاحبه با رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات خراسان جنوبی

    مشروح گفتگوی «نسیم»، با ابوالفضل نوفرستی، مدیر مسئول "هفته‌نامه کلام نو" به شرح ذیل است:

    - رسانه‌ها عامل تحکیم را به عنوان اصل در اولویت قرار دهند و در تفهیم این مفاهیم در اذهان عمومی بکوشند.
    - کار رسانه در شرایط فعلی کار آسانی نیست و مخاطبان امروزی رسانه‌ها انتظارات ویژه‌ای از رسانه‌ها دارند.
    - رسانه‌ها باید نیازهای کلی، منطقه‌ای و استانی را لحاظ کنند و نباید به مباحث سست تکیه بزنند. در یک کلام اصحاب رسانه باید دانش و بینش را به عنوان دو شرط لازم در رسانه مدنظر و مورد توجه خود قرار دهند.
    - جایگاه رسانه جایگاه بسیار والایی بوده و وظیفه آنها این است که نه تنها خوراک فکری مردم را باید فراهم کنند که باید بر زندگی جامعه خودشان هم اثر بگذارند.
    - نقش رسانه در ارتقای سطح سلامت روحی، مبانی افراد جامعه و ارتقای سطح کیفی زندگی مردم از مسائلی است که بر دوش رسانه‌ها است و نمی‌شود به آسانی از کنار آن گذشت.
    - یکی از کارکردهای اساسی رسانه تبدیل موضوع‌های جزئی به موضوع‌های عمومی و جمعی است که این کاربرد بسیار مهمی در بحث انتخابات و خصوصا انتخابات ریاست جمهموری دارد.
    - مهم‌ترین پیامی که در ایام انتخابات در کشور و استان ضرورت دارد که به آن پرداخته شود بحث حضور حداکثری در انتخابات و تاثیرات آن در آینده کشور است.
    - انتخابات ایران امروز بدون شک جزء مهم‌ترین مسائل بین‌المللی دنیا است و تمامی اتاق‌های فکر دنیا انتخابات ایران را رصد می‌کنند که در این جا باید رسانه‌ها نقش خودشان را درست ایفا کنند.
    - رسالت رسانه‌ها، مطبوعات و خبرگزاری‌ها در انعکاس و انتقال مفاهیم است و نقش رسانه‌ها امروز بیش از هر زمان دیگری در افکار و عقاید مردم مورد توجه است، به صورتی که قشر عظیمی از مردم دنباله‌‎روی رسانه‌ها هستند.
    - در استان خراسان جنوبی هم با توجه به فرهنگی‌بودن و سطح بالای بینش و آگاهی مردم این منطقه وظیفه رسانه‌ها مشکل‌تر شده و طبیعتا با مخاطبینی روبرو هستند که از سطح آگاهی و بینش بسیار بالایی برخوردارند، لذا برای این مخاطب مباحث سطحی بیان‌کردن چندان کاربردی ندارد.
    - تهیه گزارشاتی که باعث تحکیم و همبستگی ملی و استانی می‌شود از وظایف اصلی رسانه‌ها است و طبیعتا اجتناب از گزارشاتی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود امری است که رسانه‌ها باید به جد از آن پرهیز کنند.
    - فرعیات در انتخابات جزء مسائل درجه چندم است و آن چه که در این زمینه مهم است مولفه‌هایی است که سعی بر تحکیم نظام دارند.
    - دشمنان از مدت‌ها قبل، جنگ نرم خودشان را شروع کرده‌اند و با استفاده از مباحث حاشیه‌ای به‌دنبال تضعیف روحیه انتخاباتی و مشارکتی مردم در انتخابات هستند.
    - برخی مأموریت برخی از رسانه‌ها شکل‌گیری در دوران انتخابات است و در راستای اهداف رسانه‌های خارجی که مخالف نظام هستند حرکت می‌کنند که در این مرحله وظیفه رسانه‌های انقلاب اسلامی سنگین‌تر و حساس‌تر می‌شود.

  • ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • مهدی نوفرستی
    • سه شنبه ۱۴ خرداد ۹۲

    تاثیر «بسم الله الرحمن الرحیم بر آب زمزم»

    تاثیر «بسم الله الرحمن الرحیم بر آب زمزم»

    مرکز پژوهشی «هادو» توکیو در تحقیقی جامع با استفاده از فن‌آوری نانو، تأثیر تلاوت آیه «بسم‌الله‌الرحمن الرحیم» بر آب زمزم را مورد بررسی‌ قرارداد.
    ماسارو ایموتو، رئیس مرکز پژوهشی«هادو» توکیو با بیان این‌که در این تحقیق به نتایج ارزنده و عجیبی دست‌یافته‌اند، گفت: تلاوت آیه «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم» تأثیر عجیبی بر روی بلورهای آب زمزم دارد به طوری که هنگام تلاوت این آیه مبارک حباب‌های زیبایی بر روی آب تشکیل‌می‌شود.
    این پژوهشگر ژاپنی تصریح‌کرد: از بزرگ‌ترین تجاربی که در نتیجه آزمایش بر روی آب زمزم به‌دست‌آمده، این است که هنگامی که در کنار ظرفی از آب زمزم آیاتی از قرآن‌کریم تلاوت‌‌شود،‌ بلورهایی رمزگونه و زیبا بر روی آن شکل‌می‌گیرد.

    رئیس مرکز پژوهشی«هادو» با اشاره به این‌که آب زمزم ویژگی‌های خاصی دارد که تغییر در آن امکان‌پذیر نیست، افزود: این آب ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که در سایر آب‌ها یافت‌نمی‌شود.

    وی گفت: با توجه به آزمایش‌ها و مطالعات زیادی که بر روی آب زمزم انجام‌‌شد، این نتیجه به دست‌آمد که اگر یک قطره از آب زمزم با هزار قطره آب معمولی مخلوط‌شود، بلورهای تشکیل‌دهنده آن تغییر شکل‌داده و خاصیت آب زمزم را پیدامی‌کنند.

  • ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • مهدی نوفرستی
    • چهارشنبه ۸ خرداد ۹۲
    وبلاگ صدای نوفرست با انتشار اخبار نوفرستی های اقصی نقاط کشور هدف اطـــلاع رسانی را در حـــوزه های فرهـــنگی، ورزشی و ... دارد.
    مطالب این وبـــــــلاگ با همکاری اهالی محترم روستای نوفرست منتشر می شود.
    موضوعات
    آرشیو مطالب