صدای نوفرست - در جلسه تیرماه کارگروه که در مسجد جامع نوفرست با حضور دهیار و اعضای شورای روستا برگزار شد مقرر شد که  با اختصاص مغازه ای در نوفرست یا کنار جاده در مجاورت مسجد چهارده معصوم (ع) اقدام به عرضه میوه های سردرختی نوفرست شود که برای اینکار لازم است که رایزنی با آقای شهباز انجام شود.

قطعا با ایجاد یک یا دو غرفه عرضه محصولات نوفرست که در کنارش میشود خشکبار و عسل نوفرست هم به مسافران معرفی شود که این امر میتواند در بلند مدت تبدیل به  یک بازارچه بزرگ و پرقدرت شود.

طرح دیگری که در جلسه بررسی شد بحث پخت نان سنتی روغنی بود که آقای یوسفی فر  گفتند بازار فروش آنرا هم دارند.

و اما طرح سوم در خصوص صنایع دستی بود که آقا مجید اسماعیل زحمت آوردن مربی و هماهنگی های بعدی رو بعهده گرفتند .در این جلسه مقرر شد که از سوله جنب آرامستان نوفرست جهت کارگاه استفاده شود و دهیاری و شورا نیز موافقت خود را اعلام نمودند و همچنین مقرر شد که دهیاری پبگیر تکمیل بانک اطلاعاتی از کل نوفرستیهای ساکن نوفرست و حومه ی شهر بیرجند شود و  سپس برای متقاضیان کار  برنامه ریزی شود. انشا الله

از کلیه دوستان و همولایتی های عزیز تقاضا میکنیم که هر ایده و نظری دارند با ما درمیان بگذارند بعضی وقتها گفتن یک نکته کوچک میتواند سرنوشت یک  طرح را عوض کند.