نوفرستی

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای انقلاب دارد، گفت: استکبار زمینه نفوذ افراد خود را پس از انقلاب در بدنه نظام زمینه‌سازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، غلامحسین نوفرستی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای پایگاه شهید هادی نیرومندزاده بیرجند در مسجد امام علی(ع) این شهرستان اظهار داشت: شهدا در مسیر تحقق انقلاب اسلامی رسالت خود را به‌خوبی انجام دادند و دستاورد بزرگی را در اختیار ما قرار دادند.

وی با بیانی از امام راحل که فرمودند: "حفظ انقلاب اسلامی از واجبات است" گفت: انقلاب اسلامی با باورهای دینی مردم و به‌برکت امام(ره) و وجود رهبری الهی که پیامبرگونه زمینه‌های تحقق انقلاب اسلامی را زمینه‌سازی کرد، پیروز شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به انتخابات خبرگان و مجلس افزود: مقام معظم رهبری بارها بر مراقب از دشمن هشدار داده‌اند چرا که دشمن همان‌طور که در طول انقلاب استفاده کرده است می‌خواهد از این موقعیت استفاده کند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه مجلس باید در طراز انقلاب اسلامی بتواند حرکت نظام را باور کند، گفت: انتخاب شخصیتی که به مجلس می‌رود بسیار مهم است و نباید کسی به مجلس برود که خواسته آمریکا است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان که فرمودند: "اگر مجلس مرعوب غرب و آمریکا و به‌دنبال حاکمیت جریان اشرافی باشند مملکت بدبخت می‌شود" اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری به‌تعبیر مقام معظم رهبری یک جایگاه مهم است و خبرگان برای یک یا دو جلسه در سال نیست بلکه در شرایطی که رهبر فعلی نباشد، می‌خواهد تصمیم بگیرد.

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: قطعاً مردمی که در راهپیمایی 22 بهمن حضوری شکوهمند خلق کردند در انتخابات نیز حضور خواهند داشت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: حضور حداکثری مردم مهم است چراکه دشمنان تجدید عهد مردم با ولایت را با این حضورها می‌سنجند.

در این مراسم از خانواده‌های شهدای پایگاه مقاومت شهید هادی نیرومندزاده بیرجند تجلیل و قدردانی شد.