بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که با حماسه ای دیگر در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگ زرینی به صفحات پربار و درخشان انقلاب اسلامی افزوده شد؛ جای دارد بزرگ ترین تبریک های خود را به خلق کنندگان واقعی این حماسه، مردم غیور ایران و به ویژه مردم شهیدپرور روستای عزیز نوفرست که باری دیگر دشمنان را ناامید کردند تقدیم دارد و از مردم گرامی و اعضا هیات های اجرایی، هیات های نظارت و ناظرین شورای نگهبان که تمام تلاش خودرا در برگزاری انتخاباتی سالم به کار گرفتند تقدیم نمایم.

امید است اکنون که مردم شریف و غیور رسالت سنگین خود را همچون گذشته به شایستگی به سرانجام مقصود رساندند، منتخبین مردم با تمسک به قانون اساسی و فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در صدد خدمت به مردم شریف برآیند چرا که اکنون منتخبین نمایندگان همه مردم هستند.

بدینوسیله به برادران محترم آقایان محمدعلی نوفرستی، علیرضا نوفرستی و حسین نوفرستی منتخب مردم عزیز نوفرست، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روز افزون را در ظل سایه توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم(عج) برای شما بزرگواران مسئلت می نمایم.

و در پایان بنده به نوبه خود از حمایت های بی دریغ کلیه مردم فهیم و شریف نوفرست در دوران مسئولیت دهیاری و امور روستا تشکر و قدر دانی می نمایم.

 احمد بشیری زاده

25/3/1392

===========
باسلام وعرض تبریک به منتخبین محترم روستا معتقدم پس از پایان یک رقابت دوران رفاقت و همکاری مهمترین بخش از موفقیت ورسیدن به اهداف و برنامه ها می باشد لذا اینجانب ضمن تبریک مجدد همکاری صمیمانه ام را با منتخبین مردم اعلام میدارم.
حمیدرضا قیطاسی
25/3/1392