مدیر‌کل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: بخش دانشجویی و اساتید دانشگاه، دانش‌آموزان، شرکت مرکزی کارگزاران استان، دفتر امور اجتماعی استانداری و آموزش و پِژوهش با محوریت دانشگاه علمی کاربردی و سازمان حج و زیارت از دیگر غرفه‌های نمایشگاه است.

نوفرستی از برپایی غرفه هیئت پزشکی حج با همکاری هلال احمر در نمایشگاه حج امسال خبر داد و افزود: در این غرفه با همکاری هلال ‌احمر وضعیت پرستاری و همچنین کمک‌رسانی به زائران در معرض دید مردم گذاشته می‌شود.

وی به برپایی غرفه‌ای به نام مدیران ثابت حج و زیارت خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته بسیاری از افراد به عراق و عمره مفرده اعزام شده‌اند که در مورد نحوه خدمت‌رسانی در آشپزخانه و دیگر موارد خدماتی، مطالبی ارائه می‌دهند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی مباحث فرهنگی را مهم و ضروری دانست و افزود: اهم مباحث فرهنگی که در حوزه حج و زیارت بیان می‌شود به صورت فیلم‌، جزوه و کتاب در نمایشگاه امسال در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته خواهد شد.

نوفرستی از برپایی غرفه تصحیح قرائت نماز در نمایشگاه حج خراسان جنوبی برای نخستین بار خبر داد و افزود: در این غرفه در مورد تصحیح قرائت نماز و پاسخ به شبهات فرهنگی اقداماتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این غرفه با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در نمایشگاه راه‌اندازی شده است و روحانیان در راستای پاسخ به شبهات فرهنگی و قرائت نماز ارائه خدمت می‌کنند.

مدیر‌کل حج و زیارت خراسان جنوبی از برپایی غرفه قرآن و تفسیر در نمایشگاه حج امسال خبر داد و گفت: در این غرفه قرآن‌های خطی و قدیمی به نمایش گذاشته می‌شوند.

نوفرستی با بیان اینکه غرفه بیمه در نمایشگاه حج راه اندازی می شود افزود: بیمه یکی از ارگانهای همکار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان است.

وی از برپایی غرفه‌ای به نام شهدای حج و زیارت در نمایشگاه حج خبر داد و گفت: همچنین عکس‌های کسانی که در سفر حج دار فانی را وداع گفته‌اند در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته می‌شود.