نوفرستی

بیرجندرسا- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: همه نیروهای مسلح با وحدت، انسجام، توانمندی های خود و همچنین و با توجه به زیرساخت هایی که وجود دارد؛ ذره ای اجازه تجاوز دشمنان به کشور را نخواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار خاورستان؛ اظهارکرد: حضور نیروهای مسلح و وحدت و انسجام آنها در این رژه و هم در رژه های سراسر کشور که امروز برگزار می شود کاملا محسوس است.

 

وی افزود: این وحدت و انسجام ؛ پیام بزرگی در مقابل دشمنان است که قطعا همه نیروهای مسلح  بر اساس آیات و هدایت های قرآن در برابر دشمنان آمادگی کامل برای مبارزه و مقابله با  استکبار جهانی، صهیونیست ها، منافقین و کسانی که به دنبال ایجاد تشنج و مشکل در منطقه هستند را دارند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: همه ما شاهدیم که نیروهای مسلح  با همه توان در برابر دشمنان ایستادگی دارند و این معنا را در رژه امروز دیدیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی گفت: همه نیروهای مسلح با وحدت، انسجام، توانمندی های خود و همچنین  و با توجه به زیرساخت هایی که وجود دارد؛ ذره ای اجازه تجاوز دشمنان به کشور را نخواهند داد.

 

وی در خصوص به مذاکره گذاشتن توان نظامی کشور هم با بیان اینکه توان نظامی ما امری است که هم ریشه قرانی و هم عقلی دارد اظهارکرد: هیچ نظامی در بحث دفاع از نظام خود در مذاکره کوتاه نمی آید.

 

وی تاکید کرد: ما باید خودمان را در مقابل دشمنان آماده کنیم ،که زمینه این آمادگی در چند سال اخیر برای نیروهای مسلح کشور آماده و فراهم شده است.