فرماندار درمیان

ایرنا-فرماندار درمیان با قدردانی از خیرین مدرسه ساز که برای هدایت جامعه به سمت تعالی ، اظهارکرد: مدیران و دستگاه های اجرایی برای حضور خیران و رفع محرومیت های شهرستان تلاش کنند.

محمد بشیری زاده در شورای آموزش و پرورش شهرستان افزود: با فرهنگ سازی در مورد اهمیت رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش باید زمینه ورود دانش آموزان نخبه را به این رشته ها مهیا کرد.
وی بیان کرد: چند سال گذشته تعداد مدارس کار و دانش و فنی و حرفه ای شهرستان از دو باب به 11 واحد آموزشی افزایش یافته است.
وی ادامه داد: امسال بودجه برای خرید تجهیزات هنرستان های شهرستان اختصاص خواهد یافت تا دانش آموزان بتوانند با تجهیزات بروز به پیشرفت خود ادامه دهند.
وی آموزش و پرورش را عامل اصلی و کلیدی توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جامعه دانست و افزود: آموزش و پرورش نقش تامین کننده نیروی انسانی در بخش های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دارد.
وی گفت: سال گذشته شورای آموزش و پرورش شهرستان در میان 11شهرستان تابعه رتبه اول استان را کسب کرد که تلاش خواهیم کرد امسال نیز برنامه ریزی های خوبی در راستای حل مشکلات این شورای داشته باشیم.
وی خواهان برنامه ریزی مناسب برای برگزاری هرچه بهتر هفته معلم در شهرستان و قدردانی از خدمات تمام معلمان شد.
این مسئول با قدردانی از خیرین مدرسه ساز که برای هدایت جامعه به سمت تعالی ، اظهارکرد: مدیران و دستگاه های اجرایی برای حضور خیران و رفع محرومیت های شهرستان تلاش کنند.
بشیری زاده با اشاره به نامگذاری سال 95با عنوان اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل، افزود: همه مسئولان در راستای تحقق شعار سال که پیشرفت را در پی دارد، تلاش کنند.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان دغدغه ای جز حل مشکل مردم نداشته باشند، افزود: تداوم خشکسالی مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: امسال تلاش خواهیم کرد بر اساس ظرفیت ها در راستای حل مشکلات مردم اقدام کنیم.
هم اکنون حدود 12 هزار دانش آموز در مدارس شهرستان درمیان تحصیل می کنند.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.