ابوالفضل نوفرستی، مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی در مراسم افتتاح میدان شهدای منا در بیرجند اظهار کرد: از همت تمامی مسئولین و کارگزاران زیارتی که در این امر تلاش کردند تشکر می کنم.

 

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند نام عزیزانی که در حادثه منا عروج کردند باید همیشه تکریم شود و در یادها ماندگار بماند، افزود: بر همین اساس این موضوع در شهرداری و شورای فرهنگ عمومی عنوان شد و قرار بر این گشت تا خیابان و میدانی در سطح شهر بیرجند به نام این عزیزان نام گذاری شد.

 

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه این میدان نام مشخصی نداشت مصمم به نام گذاری آن به نام شهدای منا شدیم و قول داده شده است تا در آینده اگر میدان مطرح دیگری در سطح بیرجند به مرحله افتتاح برسد نام شهدای منا را بر آن بگذاریم.

 

نوفرستی با بیان اینکه امیدواریم نام این عزیزان همیشه در یادها باقی بماند تا در آخرت از شفاعت آن ها بهره مند شویم، تصریح کرد: انشاالله با نابودی کفار، صهیونیست ها و همه ی کسانی که از آن ها حمایت می کنند شاهد روزی باشیم که مناسک حج بدون آل سعود برگزار شود.

 

وی بیان کرد: حج سال 95 نیز از سوی سازمان حج و زیارت در حال پیگیری است که امید است ویزای زائرین نیز به موقع صادر گردد.

 

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی ادامه داد: دوستان به دنبال این نباشند که مراسم حج انجام نگردد زیرا آل سعود نیز به خواسته خود خواهد رسید.

 

نوفرستی گفت: امیدواریم روزی برسد که همه ی کشورهای اسلامی به یکدیگر دست اخوت دهند و شعار همدلی و هم زبانی بین همه ی آن ها شکل گیرد.

منبع : خاورستان