بیرجندرسا-نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: طبق آیات فرآن شهدا به عهدشان با خدا و رسول وفا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی در حاشیه مراسم یادواره شهدای روستای سیوجان در گفتگوی اختصاصی  با خبرنگار بیرجندرسا با اشاره به آیات قرآنی اظهار داشت: شهدا رسالتشان را در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام دادند و در وعده‌شان با خدا و رسول پایدار ماندند و در این مسیر نورانی به عهد خود وفا کردند.

وی افزود: اینک دیگر نوبت ماست که با انجام وظایف و ادای تکالیفمان ادامه  دهدنده راه شهدا باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی یکی از رسالت‌های ما در قبال شهدا را برگزاری یادواره‌ها و زنده نگه داشتن یاد آن‌ها دانست و ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری در زمان کنونی این امر کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: اگر ما لایق باشیم و بتوانیم در این یادواره‌ها دستآوردهایی کسب کنیم و یاد شهدا را زنده نگه داریم؛ آثار و برکات آن را دیده و از اجر عظیم آن بهره مند خواهیم شد.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه با اشاره به برگزاری هرساله اردوهای جهادی و شرکت اقشار مختلف همچون دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب در آن‌ها گفت: در سالهایی که بسیج سازندگی شکل گرفت یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری اهتمام در مقوله پر کردن مناسب اوقات فراغت جوانان در این برهه از تاریخ بود که با اجرای طرح اردوهای جهادی این امر به وقوع پیوست.